Skip to content
wtorek, 23 września, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Łużycka Office Park i Łużycka Plus z nowym właścicielem
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • Rachunki za prąd i ogrzewanie bliskie 0 zł?
Przejmij scenę razem z Rockstar

Garaż to nie tylko brama

Aktualności i wiadomości prasowe: drzwi, bramy garażowe, automatyka, napędy, okna, rolety

  • garazowe.pl
  • Aktualności
  • Dom
  • Garaż
  • Budownictwo
  • Meble
  • Ogrzewanie
  • Łazienka
  • Wystrój wnętrz
  • Wiadomości Branżowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 4 lata temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 garazowe.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://_bimi.garazowe.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://_bimi.garazowe.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink marshmallow #rockstar energy drink email address #rockstar energy drink twitter #rockstar energy drink apparel #rockstar energy drink gears 5 mexico #rockstar energy drink pepsi
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Nowe kolory lakierobejcy Tikkurila Valtti Plus Complete →
Ciekawe artykuły

Współczesna klasyka a trendy w wydaniu Eichholtz

Współczesna klasyka a trendy w wydaniu Eichholtz
Współczesna klasyka a trendy w wydaniu Eichholtz Holenderska marka wykreowała modę na styl nowoczesnej klasyki. Wydawałoby się, że ta bezpieczna estetyka nie jest w stanie […]

Różnorodne wzory, zróżnicowane sposoby montażu – wyjątkowe podłogi winylowe Ambra marki Wineo

Różnorodne wzory, zróżnicowane sposoby montażu – wyjątkowe podłogi winylowe Ambra marki Wineo
Wybierając panele podłogowe wiele osób skupia się przede wszystkim na ich wyglądzie, zapominając o tak istotnych właściwościach jak trwałość, funkcjonalność czy sposób montażu. Często dopiero po czasie okazuje się, ż

Płytki ceramiczne – trendy na 2018 rok

Płytki ceramiczne – trendy na 2018 rok
Warszawa, 31.01.2018 r. Informacja prasowa Jakie trendy będą dominować we wzornictwie i wyposażeniu wnętrz? Czy projektanci będą rozwijać silne nurty w designie, czy też pojawią […]

Sztuka (aranżacyjnego) ocieplania wnętrz

Sztuka (aranżacyjnego) ocieplania wnętrz
Za oknem jeszcze ciemno, ciepła kołdra przyjemnie ciąży, pod powiekami błądzi sen… I nagle słyszysz TEN dźwięk. Tak, to on. Znów ten nieznośny budzik! Półprzytomnie, […]

Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i Warszawie

Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i Warszawie
Warszawa, 19 listopada 2019 r. Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i Warszawie Ponad 60 studentów weźmie udział w warsztatach „Farby w architekturze” prowadzonych przez […]

Jak ogrzać wodę w domku letniskowym?

Jak ogrzać wodę w domku letniskowym?
Jak ogrzać wodę w domku letniskowym? W domku letniskowym czy działkowej altanie mamy do dyspozycji małą przestrzeń. Dlatego stały dostęp do ciepłej wody może zapewnić […]

Premium, znaczy najlepszy

Premium, znaczy najlepszy
Informacja prasowa Kolekcja blatów Premium Pfleiderer to rozwiązanie dla tych, którzy od materiałów wykończeniowych oczekują czegoś więcej niż wyłącznie estetyki. W kolekcji Premium znajdziemy nie […]

Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?

Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku?
Analiza Vertiv: jak będzie wyglądało przetwarzanie danych w 2020 roku? Szybkość wdrażania hybrydowych środowisk IT staje się coraz ważniejszym czynnikiem wyróżniającym producentów rozwiązań dla centrów […]

Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?

Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?
Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto? Kompostowanie. Dla jednych to praktyka stara jak świat, dla innych inicjatywa, która nabrała rozpędu w ostatnim czasie ze względu […]

Rynek transportowy w Polsce. Największe zainteresowanie lekkimi ładunkami, eksport do Niemiec i Wielkiej Brytanii

Rynek transportowy w Polsce. Największe zainteresowanie lekkimi ładunkami, eksport do Niemiec i Wielkiej Brytanii
Rynek transportowy w Polsce. Największe zainteresowanie lekkimi ładunkami, eksport do Niemiec i Wielkiej Brytanii W 2018 roku Polacy w transporcie krajowym przewozili najczęściej lekkie ładunki […]
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
    szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia
testingAC5KZNEH\) OR 203=(SELECT 203 FROM PG_SLEEP(15))--, testinghGslTciY\) OR 92=(SELECT 92 FROM PG_SLEEP(15))--, testingXogkCQEg\ OR 846=(SELECT 846 FROM PG_SLEEP(15))--, testingrdFwCvFc\ OR 954=(SELECT 954 FROM PG_SLEEP(15))--, testingk9GeCZoM\ OR 526=(SELECT 526 FROM PG_SLEEP(15))--, testing2zBoBDJj\)) OR 578=(SELECT 578 FROM PG_SLEEP(15))--, testing0DV84cOF\) OR 160=(SELECT 160 FROM PG_SLEEP(15))--, testingHuH8GicV\ OR 553=(SELECT 553 FROM PG_SLEEP(15))--, testingiojkCZhe\; waitfor delay \0:0:15\ --, testingxBTdREL0\) OR 296=(SELECT 296 FROM PG_SLEEP(15))--
testing, testing\\, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, testingQP3d4qZj\)) OR 671=(SELECT 671 FROM PG_SLEEP(15))--, testingMpPAlCUL\)) OR 415=(SELECT 415 FROM PG_SLEEP(15))--, testing01Z2YKiW\)) OR 204=(SELECT 204 FROM PG_SLEEP(15))--, testing94rJA2py\) OR 575=(SELECT 575 FROM PG_SLEEP(15))--, testingtgC5EcHr\) OR 511=(SELECT 511 FROM PG_SLEEP(15))--, testingA7gAdzPs\) OR 120=(SELECT 120 FROM PG_SLEEP(15))--, testingim2WIC8G\ OR 661=(SELECT 661 FROM PG_SLEEP(15))--
Tagi
ArmacellArteBostikBudownictwoDen BravenDobroplastDom, LIFESTYLEGuardianH+HInvenajakjestlampyLibetnieNowodvorskiNowodvorski LightingorazRosanerowineo
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.